but now you wanna love me, who knows what you'll find... kejmy's hair care for curls.


     Tie moje zvláštne kučeravé vlasy... Hľadám na ne produkty. Také, aby ich štruktúru podporovali. Také, aby ich nevyrovnávali. Také, aby ich nevysušovali a zároveň nemastili pokožkú hlavy. Také... Jednoducho starostlivosť o moje kučery je pomerne náročná. A hľadanie vhodných produktov je ešte viac náročné... A tak testujem, skúšam a tak je to aj v tomto prípade. Dnes tu mám pre vás pár celkom super produktov, ktoré som mala možnosť otestovať v spolupráci s úžasným e-shopom Elnino.sk a skvelou kozmetickou radou Alcina. Aké sú moje skúsenosti? Len čítajte ďalej!

ENGLISH : My strange curly hair... I still look for some good products for them. The ones that will support its structure. The ones that won't straighten it. The ones that won't dry it up and at the same time, they won't make my skin oily. The ones... The care for my curls is so hard. And looking for the right products is even more difficult... And so I try and it is the same with products in this article. Today I have here for you a few quite amazing products, which I have the opportunity to test in the collaboration with wonderful Elnino.sk e-shop and an amazing cosmetic brand Alcina. And my experiences are? Just read along!


     Začnem tým najlepším a to sú produkty Bed Head od značky TIGI, ktoré ste už mohli vidieť na mojom instagrame. Dostala som so ich na testovanie od Elnino.sk, ktorí sú mimochodom úplne úžasní a ja som nesmierne vďačná za spoluprácu s nimi! Tieto produkty sú priemernej cenovej relácie a tak som si povedala, že za vyskúšanie nič nedám... A neľutujem! Oba produkty sú určené na kučeravé vlasy - ich podporu a styling. Nanášajú sa po umytí vlasov a nádherné citrusovo voňajú. Úplne si získali moje srdce! Naozaj kučery podporujú, tie držia svoj tvar a vydržia aj tri dni, čo je u mňa niekedy zázrak. Krém On The Rebound aj Sprej Foxy Curls sa nanášajú na mokré vlasy. Ja si vždy dám najprv svoj najobľúbenejší argánový olej. Tak nanesiem krém a tak si vlasy nastriekam sprejom. Všetko to nechám cez noc pôsobiť v uteráku. Ráno si ešte polosuché vlasy opäť nastriekam týmto úžasným sprejom a dosuším fénom. Moje kučery sú nadýchané, hebké a krásne a ja som úplne najspokojnejšia na svete!

ENGLISH : I would like to start with the best of the best and those are the products Bed Head from TIGI brand, which you could already see on my instagram account. I've got them in the collaboration from Elnino.sk, who is by the way so amazing and I am so grateful for the cooperation with them! These products average priced and so I've said to myself that I would not get anything for trying them... And it worth it! Both of the products are intended for curly hair - their support and styling. You should use them after showering your hair and their lime scent if wonderful. They just got my heart! They truly support the curls, which keep their shape and them last curly for three days, which miracle sometimes.  The cream On The Rebound and the spay Foxy Curls are used at wet hair. I personally first use my favorite argan oil. Then I spread the cream and then I spray the spray on my hair. I leave everything in the towel during the night. I spray my semi-dry hair with the spray again in the morning and I fully dry them with the hairdryer. My curls are fluffy, soft and beautiful and I am the most satisfied girl in the world!


     Ďalším super produktom je šampón Hair Low Poo Mild Shampoo na kučeravé vlasy od značky Biobaza, ktorý som si priniesla ako suvenír z mojej cesty v Slovinsku (u nás ho kúpite napríklad tuto) . Vyskúšala som ho ešte počas môjho pobytu tam a bola som s ním tak nadšená, že som si bežala kúpiť ešte jeden! So značkou Biobaza som už v minulosti mala pár skúseností. Jej produkty sú príjemné, nedráždiam, pekne voňajú a splňujú svoj účel! Sú vytvorené z veľkého percenta z prírodných surovín, čo mne veľmi vyhovuje a tak je to aj so šampónom. Kučery podporuje, nevyrovnáva a vlasy zanecháva hebké a vzdušné! Druhým produktom z tejto fotky je vlasový parfém Balea Zauberhaftes Haar Parfum z dm drogérie. Nie je vyslovene na kučeravé vlasy... Ale suché kučery často nevoňajú nejak vábne. A preto im tento skvelý kvetinový osviežovač dodá tú správnu vôňu, ktorej neodolá ani môj milý!

ENGLISH : Another cool product is this Hair Low Poo Mild Shampoo for curly hair from Biobaza brand, which I bought as the souvenir back in Slovenia... I tried it during my stay there and I was so thrilled with it, so I run back to the store and bought one more! I have already had the opportunity to try the Biobaza brand before. Its products are pleasant, they don't irritate the skin, they smell nice and they fulfill their purpose! They are made mostly made from natural sources, which I really prefer and it is the same with this shampoo. It supports my curls, it doesn't straighten them and it leaves my hair so soft and ethereal. The second product from this picture is the Balea Zauberhaftes Haar Parfum from dm drugstore. It is not just for the curly hair... But the dry curly hair just doesn't smell so well all the time. I do that's why this wonderful floral freshener gives the right smell, it just smells to my lovely man so much!


     Ďalšími zaujímavými produktami, ktoré testujem už hodnú chvíľu, sú produkty od nemeckej značky Alcina, ktoré som dostala možnosť vyskúšať. Opäť produkty s popisom na kučeravé vlasy, takže mňa hneď zaujali. Balzám na vlasy Hyaluron 2.0 nie je nakoniec len na kučeravé vlasy, aj keď v popise na stránke je napísané, že je ideálny na vlnité, kučeravé či dlhé vlasy... Takže ak by ste mali chuť svoje nie kučeravé vlasy zregenerovať a chrániť ich pred teplom pri ich tepelnej úprave, tak určite po ňom siahnite! Jeho účinok mi pripomína účinok prírodných kondicionérov značky Alverde, nakoľko vlasy hneď len tak neuhladí tak, ako bežné silikónové kondicionéry. Čo je u mňa veľké plus. Druhý produkt od tejto značky je Emulzia na kučeravé vlasy, z ktorej som jemne sklamaná... Mám pocit, že skôr ako emulzia, pôsobí ako tužidlo na vlasy... V poprise síce stojí, že je určená tvarované vlny bez krepovitosti, ale nemám rada, keď sa mi vlasy zlepia. Vlasy si nečešem a nerada vyzerám ako zmoknuté kura. Však uznávam, že vlny mi s ňou vydržia aj 3 dni a to je naozaj úspech, takže by som jej ubrala len jednu hviezdičku!

ENGLISH : Other interesting products, which I test for some time, are the products from a German brand called Alcina, which I've got the opportunity to try. Again the products with the description of curly hair, so they took my attention at first sight. Hair-balm Hyaluron 2.0 it's not exactly just for curly hair, although in the description on the official website is written, that it is ideal for wavy, curly and long hair... So if you would like to regenerate and protect your not-curly hair from heat during the heat treatment, you should certainly try it! Its effect reminds me of the effect of natural hair conditioners from the Alverde brand because it just doesn't sleek my hair as the basic silicon conditioners. Which is a big plus for me? The second product from this brand is Curl Emulsion, with which I am a little disappointed... I have a feeling that it works more like hair fixative... In the description stands that it is dedicated curls without brittle, but I just don't like when my hair stick together. I don't brush my hair and I don't like to look like wet chicken, as we say in our language. But I have to admit that the waves stand also for three days with it and it is truly the success, so I would just remove one star from all!


     A to by bolo na dnes asi všetko. Musím uznať, že tieto produkty sú mojimi momentálnymi zimnými pomocníkmi a s nimi moje vlasy vyzerajú naozaj skvelo! Ak je tu niekto, kto má tiež vlnité / kučeravé vlasy a má nejaké produkty, s ktorými je naozaj spokojný, tak mi to neváhajte napísať do komentára, rada opäť vyskúšam niečo nové! Ak by ste si chceli prečítať o iných produktoch na vlasy, tak nájdete ich v článkoch tuto a tu. Ešte si pustite ďalšiu pieseň a majte krásny zvyšok dňa!

ENGLISH : And it would be all from me for today. I have to admit that these products are my current winter helpers and my hair looks truly amazing with using them! If there was someone, who has wavy/curly hair and have some good products, with which you are really satisfied, don't forget to write them down in the comments section. I would really like to try something new! If you would like to read about other hair products, you can find them here and here. Just turn on another of my songs and have a nice rest of the day!

PHOTOS BY : Kejmy Tatranská / @lady_kejmy

You Might Also Like

10 Comments

  1. ja síce nemám, ale mamina má vlasy ako pudlík, takže aspoň mám nejaké dobré tipy na darčeky k nejakému sviatku :P

    My Supercalifragilisticexpialidocious Diary | Live Better, Love Harder & Cure Hangovers

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak to rozhodne! určite odporúčam Bed Head, s tým som nesmierne spokojná a určite je to super darček k nejakému sviatku, ktorý rozhodne poteší! ♥.

      Delete
  2. neskutočne veľmi sa mi páčia tieto tvoje fotky :) veľmi pekné flatlays ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem veľmi pekne, veľmi si to cením a veľmi ma to teší, lebo občas mi trvá dlho, kým to pekne naarandžujem a odfotím a upravím... takže som rada, že to stojí za to! ^^.

      Delete
  3. Já sice nemám kudrnaté vlasy, ale něco určitě doporučím kamarádce:D. Moc pěkný článek!
    Windy pink style

    ReplyDelete
    Replies
    1. určite doporuč, ja som spokojná a snáď bude aj ona! :).

      Delete
  4. Bed Head jsem už tolikrát viděla :D! Mně teĎ vyhovují produkty značky Milva. Jo a miluju ty tvoje fotky :) Z produktů mě nejvíce zaujal ten parfém od Baley.


    TheWayByA

    ReplyDelete
    Replies
    1. a je dôvod aj prečo, nakoľko tieto konkrétne produkty sú fakt super! :).
      a Milvu som videla, a rozmýšľala, že tiež vyskúšam, ale zatiaľ som sa k tomu nedostala...
      jíj, ďakujem som rada, že sa páčia a veľmi! robí mi to nesmiernu radosť! ♥.
      a ten parfém je fakt super! objavila ho moja spolubývajúca a obe sme si ho veľmi obľúbili! ;).

      Delete
  5. Já mám úplně stejný problém. Neposedné kudrnaté vlasy.. Když jsem byla mladší, tak jsem si vždycky přála, aby někdo vymyslel produkt, který zmenšuje objem. :D Ale postupem času a let jsem se s nimi naučila žít a brát je i jako přednost. :)
    Značka TIGI se ke mně ještě nedostala, ale určitě moc děkuju za tip a vyzkouším.

    B&M&P

    ReplyDelete
    Replies
    1. som rada, že tu nie som sama, naozaj! ^^.
      musím sa priznať, že aj mne to niekedy vadilo, tak som si na to zvykla a začala svoje vlasy milovať! ale tak prišiel stres, zdravotné problémy a moja hustota o polovicu zredla a strašne ma to mrzí a chýba... takže preto hľadám produkty, ktoré kučery naozaj podporia a úbytok vlasov nejak zakryjú a obnovia :).
      však určite TIGI je super, som z týchto produktov fakt nadšená a odporúčam aspoň vyskúšať! ♥.

      Delete