i have seen, seen it all in paper dreams watched it unfold on the screen, but i never understood...

     Sobota, pre niekoho začiatok krásneho voľného dňa, pre mňa ďalší deň plný povinností. Soboty si väčšinou nechávam na poriadne venovanie sa poctivím záležitostiam blogu, no najbližšie týždne musí mať škola prednosť. Poznáte to, skúšky a povinné práce... No je viac časovo náročnejšie študovať umelecký odbor, ako akýkoľvek iný. Človek sa musí zavrieť v ateliéri a vytvoriť plnohodnotný produkt vhodný záujmu, praktickosti a dostatočnej zanietenosti v rámci post-produkcie... Každopádne, snáď môj semestrálny projekt dôjde šťastlivo do konca a následne vám tu všetko krásne nafotím!

ENGLISH : Saturday, for some of you the start of a beautiful free day, another day full of duties for me. I mostly leave Saturdays for properly focusing on honorable blog business, but the school needs to be in first place for the next few weeks. You know it, the exams and the required school assignments... But when you study arts, it is much more time-consuming than any other. You need to close yourself in the atelier and make some full-fledged product appropriate of interest, practicality and sufficient zeal within post-production... Anyway, I hope that my semestral project will lead me to the happy end so I would be able to shoot it nicely and show you all I've done!

     No dnes som vám tiež chcela napísať o mojich jarných favoritoch, ktoré som si nesmierne obľúbila! Samozrejme o mojom obľúbenom bylinkovom čaji Oxalis som vám už písala, matné vodeodolné rúže na pery ste si už mohli obľúbiť v tomto článku a klobúčik ste mohli vidieť na veľa rôznych fotkách počas celej histórie môjho blogového sveta! Ten mám už páč rokov a snáď ďalších pár ešte poslúži! Každopádne rada si robievam #beautysaturday s maskami, či inými kozmetickými produktami na tvár. Novinkou je pre mňa L'Oreál Smooth Sugars Clear Scrub a je tá najlepšia vec, spolu so sviečkami v tvare kaktusu, akú som mohla na narodeniny dostať! Mám veľký problém s extrémne suchými perami. Skúšala som už veľké množstvo rôznych balzámov či masiek, no masky sú drahé a balzámy človek musí mazať každú hodinu... A ak mi niekto chce poradiť piť veľa vody, tak vám môj milý môže potvrdiť, že dobehnbúť ma v pitnom režime, je takmer nemožné. Tento peeling ma však vždy zbaví suchej kožičky a moje pery na pár dní zvláčni. Je vhodný práve na pery ako aj na tvár. Okrem iného, jeho vôňa rozjasní deň sviežou a sladkastou arómou kiwi, ktorá človeku hneď zlepší nápadu!

ENGLISH : But today I wanted to write to you about my spring favorites, which I truly fell in love with! Of course, I already wrote you about my favorite herbal tea from Oxalis, you could fall in love with these matt waterproof lipsticks in this article and you could also see the hat on many photographs through the whole history of my blogging world! I have it for a few years now and I hope it will be my love for many others! Anyway, I like to make a #beautysaturday with beauty masks, or any other cosmetic products of face skin. The new for me is L'Oreál Smooth Sugars Clear Scrub, and it is the best thing, also with candles in shape of the cactus, I could get as a birthday present! I have a big problem with extremely dry lips. I tried a huge amount of different lip balms or lip masks, but masks are too expensive and I need to use the balm every single our... And if someone would like to give me and advice to drink more water, my boyfriend can assure you, that it is almost impossible to catch up with my drinking mode. This peeling always gets rid of the dry skin and hydrates my lips for a few days. It is right for lips as good as for face skin. Among other things, its smell brightens up the day with its sweet and fresh aroma of kiwi, which makes your day even better!


     A keď už sme pri tej mojej tvorbe, na blogu u ZuZu Sabo ste mohli na Vianoce súťažiť o túto nádhernú knižôčku s názvom Úspešní handmade podnikanie! Nie som jej vítazom, ale skrz jej skvelý článok som ju zaradila do svojho vianočného zoznamu prianí a následne ju medzi darčekmi našla. Však nemala som veľa času si ju poriadne preštudovať, čo ma nesmierne mrzí, no rýchlym letmým prelistovaním musím povedať, že sa na jej čítanie nesmierne teším! Túžim začať svoje produkty posúvať ďalej a vedieť, ako na to, je základ každého biznisu! Určite ju zaradím do série článkov 'how to become a designer', kde si budete môcť prečítať celú recenziu s mojím pohľadom na ňu!

ENGLISH : And when I am at my art-making, you could participate in the Christmas giveaway with this beautiful book at ZuZu Sabo's blog. I am not the winner of it, but by her article, I included it to my Christmas wishlist and so I found it under the tree. But I haven't had enough time to properly read it, which makes me really sad, but I fleetingly skimmed through this book and I can say, that I am really looking forward to reading it! I wish for selling my handmade products, and the basics of any business are to know how to do it! I will certainly include this book to the 'how to become a designer' series, where you would be able to read the whole review with my opinion on it!

     Dnešný článok z môjho života sa nesie v pohodovom duchu, nakoľko musím utekať do školy poriadne zamakať a všetko stihnúť! Strasti vysokoškolského študenta, ktorý musí makať aj cez krásny slnečný víkend... Každopádne môžte sledovať moje stories, ako mi to ide, poprípade si pustiť ďalšiiu krásnu pieseň, ktorú tu pre vás mám a nezabudnite si užiť tento víkend, ak máte viac času ako ja!

ENGLISH : Today's article from my life is carried in the simple spirit because I need to run to school to work hard and make everything right on time! The difficulties of the university student, who need to work so hard also during the beautiful sunny weekend like this... Anyway, you can watch my instagram stories, how I am trying to get things done, or just turn on another beautiful song I have prepared for you, and don't forget to enjoy your weekend as much as you can if you have much more free time as I do!


PHOTOS BY : Kejmy Tatranská / @lady_kejmy

You Might Also Like

16 Comments

  1. Wow wow wow a ešte raz wow! Tie fotky sú krásne, veľmi sa mi páči ten klobúčik, taký by sa mi zišiel na dovolenku ;)
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. jéj, veľmi si ma potešila, som naozaj veľmi rada, že sa fotky tak páčia! :).
      klobúčik mám zo sekáča a len som mu pridala studu okolo, aby bol ešte krajší ♥.

      Delete
  2. O tom scrubu jsem už hodně slyšela, hodně lidí ho vychvaluje :) knížka musí být taky super :) máš krásné fotky, krásně to všechno poskládané a moc se mi líbí ty malé svíčky :)

    Maris Novotná

    ReplyDelete
    Replies
    1. jóp, je s tým veľký boom, keďže L'oreál to poslal všetkým "veľkým" blogerkám... ja som ho dostala na narodeniny od tety ako prekvapenie. musím však uznať, že je to naozaj super zázrak a naozaj stojí za to! :).
      a ďakujem veľmi pekne, veľmi ma to teší, že sa to páči a tie sviečočky sú úplne najviac cute, tie som zas dostala od priateľa k narodeninám! ♥.

      Delete
  3. Skvelý článok :) ak sa môžem spýtať,na akej škole študuješ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem! ♥.
      študujem textilný dizajn na VŠVU v Bratislave... mám to napísané v pravo v menu, ale v angličtine :).

      Delete
  4. Škola ma miestami prednosť pred všetkým a vôbec sa ti nečudujem, že teraz radšej uprednostníš ju. Držím Ti palce so všetkými prácami, ktoré máš rozbehnuté :) Čo sa týka extrémne suchých pier, mám rovnaký problém. Nechce sa mi stále so sebou vláčiť kadejaké balzamy na pery a preto môže byť tá maska skvelým riešením pre tento problém. A nesmierne Ti ďakujem za inšpiráciu na čítanie. Kniha vyzerá veľmi zaujímavo a rada by som si ju aj prečítala <3
    WITHGREYWOLF

    ReplyDelete
    Replies
    1. no moja určite, keďže nám to denno-denne v škole referujú, že je proste najdôležitejšia :D.
      ďakujem veľmi veľmi pekne, zatiaľ sa mi nedarí, ale snáď sa začne... presne presne presne! v najbližšom beauty článku mám prichystaných pár rád na suché pery, ale toto je naozaj veľmi dobrý produkt na nich :).
      a naozaj nie je zač, ja o nej napíšem aj viac, teraz len taký sneak-peek ♥.

      Delete
  5. Mňa suché pery nikdy netrápili, ale odkedy beriem lieky na akné, praskajú mi až tak, že to bolí. Preto hľadám rôzne produkty, ktoré by mi pomohli, kútiky ma však aj kus štípu, preto ostávam verná prírodným olejom a bojím sa "chemických" produktov.
    Musím súhlasiť, že aj pre mňa je sobota ešte viac-menej pracovný deň, ale to nevadí, o to viac si užijem nedeľu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. áno, to poznám, tiež mi praskajú tak, že z nich ide krv a bolí to...
      s kútikmi či oparom som nikdy problém nemala. iba so suchosťou pier... olejov som ešte veľa neskúšala, ale chcem toho vyskúšať viac. každopádne zatiaľ za mňa masky a tento scub :).
      pre mňa je niekedy aj nedeľa, obzvlášť v takomto náročnom období... :).

      Delete
  6. Replies
    1. som rada, že sa páči a ďakujem veľmi pekne! ♥.

      Delete
  7. nádherné fotky! tie scruby by som už mala konečne vyskúšať! ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem! ♥.
      a určite odporúčam vyskúšať, mne osobne naozaj vyhovuje :).

      Delete
  8. Vždycky obdivuju ty tvoje fotky, jsou krásné :) Držím ti palce se závěrečkami!

    TheWayByA

    ReplyDelete
    Replies
    1. jéééj, a mňa vždy tešia tvoje krásne komentáre, za ktoré nesmierne ďakujem a spravia môj deň hneď krajší! ♥.
      a ďakujem ďakujem, budem to potrebovať... :).

      Delete