rooftop open, and the stars above, moment frozen, sneakin' out, and fallin' in love...


     Zimná nádhera je preč... Sneh sa roztápa, zimné bundy odkladajú. Planéta Zem sa nám snaží asi niečo naznačiť. Nadišiel február a s ním teplé slnečné dni pripomínajúce jar. Myslím, že sa nám to trošku vymyká z pod kontroly... Kde je tá krajina skrytá pod snehobielou prikrývkou? Kam sa podeli červené namrzlé líčka? Nastalo teplo... A s ním aj možnosť vrstvenia tenších kabátikov s hrubými vrstvami. Takúto módu človek vidí vo všetkých tých amerických filmoch. Vždy sa čudujem, že majú na sebe tenký kabátik a tenký svetrík a aj tak nemrznú... A tak sa točím, s nežným zimným vánkom, s úsmevom na tvári a tancujeme si spolu v znení šumivých tónov rušného mesta.

     Aj vy premýšľate nad tým, prečo je to tak? Prečo je svet obrátený na rubi? Prečo veci nie sú tak, ako by mali byť? Prečo život nemôže byť prechádzka ružovou záhradou? Záhradou plnou krásnych voňavých kvetov? Svet plný cuktorých obláčikov, po ktorých by sme veselo tancovali... Skákali by sme z jeden na druhý, šťastní, s úsmevom na tvári, v krásnych a pohodlných botičkách, ako sú tieto nebesky-modré nádhery z úžasného eshopu jej.sk... A tak príde realita, ktorá býva presným opakom. Aj tak však netreba strácať pozitívne myslenie. Stačí sa len usmievať, pretože svet bude krásny len vtedy, keď budeme šťastie rozdávať, nie čakať na to, že príde samo...

     A preto si ešte zapnite túto úžasnú pieseň, ktorá vám dá pozitívne vibrácie a snáď vám sklášli deň tak, ako mne! Už len ten úsmev a prianie krásneho zvyšku dňa!


ENGLISH : The winter beauty is gone... The snow melts away, the winter coats get back to the closet. The planet Earth just tries to indicate something. The February has begun and the warm sunny days looking like spring came with it. I think that it just getting out of control... Where is that country coved by the white snowy blanket? Where are the frozen red cheeks? The warmth has begun... And the superposition of thinner jackets with the thicker layers came with it. You see such a fashion in those American movies. I always think about how they can wear just such a thin coat with a thin sweater and they just don't freeze out... And so I spin around, with the tender winter breeze, with the smile on my face and I dance together with it in the sound of the noises of the busy town.

     Do you also think about the reason why it is like that? Why is the world upside down? Why aren't some things the way they should be? Why life just can't be the walk through the pink garden? The garden full of beautifully scented flowers? The world is full of sweet clouds, on which we would dance happily... We would jump from one to another, happy with the smile on our faces, in beautiful and comfortable boots as pretty as these heavenly blue ones from the jej.sk e-shop... And then the reality comes, which always being the opposite of it. But you shouldn't lose the positive thinking. Just smile, because the world would be beautiful just when you will share the happiness, not just waiting until it would come to you...

     And that's why you should turn on this amazing song, which will give you some positive vibes and I hope it makes your day prettier as it makes mine! Just another smile to all of you and the wish of the nice rest of the day!

SCARF - SECONDHAND / JACKET - H&M (SECONDHAND) / SWEATER - C&A / SKIRT - KEJMY TATRANSKA DESIGN (HANDMADE) / SOCKS - LIDL / SHOES - JEJ.SK

ON THE PHOTOS : Kejmy Tatranská / @lady_kejmy
PHOTOS BY : Jaroslav Tatranský, senior

You Might Also Like

14 Comments

  1. Tak tohle je super outfit :O v tom bych si klidně vyšla ven, ale u nás naopak teploty zase spadly pod nulu a zítra by mělo sněžit :D a já už jsem jarně naladěná :( :D

    LENN

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem veľmi pekne! :).
      ja... tak... bežne chodím :D. no v Bratislave je stále celkom teplo, ale doma v Prešove včera snežilo, takže sa asi predsa len bude ochladzovať a možno sa ešte ten snehovej prikrývky dočkám! ^^.

      Delete
  2. Jak ladí šála s botami je super :) A úžasná sukně!

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiež sa mi to páči, preto ich mám zladené :).
      a ďakujem, je to moja prvá kruhová suknička, ktorú som ušila ^^. čoskoro snáď pridám tutoriál, ako si ju bude môcť vedieť ušiť každý! ♥.

      Delete
  3. U nás pršalo, sneh sa vyparil a zrazu znovu sneží.. Svet je naozaj naruby. Tiež sa pýtam samej seba, prečo život nie je tou ružovou prechádzkou.. prečo nie je ľahký? Ale máš pravdu, nemôžeme len tak čakať, kým to dobré príde samo.. musíme konať a ísť si za tým :) Outfit je pekný (ach tie topánôčky!), príjemné farby a tebe to veľmi svedčí :)

    Wear the Confidence

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ja by som si sneh ešte pruala, veď v podstate žiaden nebol... :).
      a som rada, že sa nájde niekto, kto má rovnaký pohľad na vec, ako ja a tiež si kladie tieto ťažké otázky. ono neide o to, aby bol ľahký, to by bol život veľmi nudný. stačí, aby sa ľudia správali čestne, aby boli k sebe a k iným dobrí, tolerantní a úprimní... vtedy by bol svet oveľa krajší a plný šťastia a lásky, veď kto by nechcel, aby jeho život bol plný radosti? tak prečo ju sami nerozdávame? prečo nezačneme od seba a súdime iných? to sú však ťažké úvahy, ktoré mne často blúdia hlavou... však vidím, že si toho istého názoru a to ma nesmierne teší! ♥.
      a ďakujem veľmi pekne! topánočky sú moja úplná tohtoročná láska! ^^.

      Delete
  4. Ty úplně záříš až mi to zlepšilo den:) ta sukně!!! *-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem veľmi pekne! to ma teší úplne najviac!!! ♥.
      sukničku som si šila sama, určite pridám aj tutoriál, ako si ju môže ušiť ktokoľvek! :).

      Delete
  5. Ježíšííí <3 To je krásný outfit! Moc ti padne! Miluju takovou modrou barvu :) A jak píšeš, občas nad tím také přemýšlím, proč je svět tak a ne tak jak chci já :D

    www.thewaybya.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. jéjky, to ma veľmi potešilo a veľmi si to vážim! :).
      aj ja ju mám nesmierne rada! ♥.
      no nemusí byť úplne podľa našich predstáv, len je smutné, že v ňom nie je toľko dobra, ako by malo byť... :).

      Delete
  6. Skvělý outfit! Ta sukýnka je děsně moc rozkošná! :-)

    https://cakovamichelle.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem veľmi pekne, mám ju veľmi rada, bol to môj prvý pokus o kolovú sukničku a vydaril sa! :).

      Delete
  7. Veľmi pekný hravý outfit, ale najviac ma zaujalo to sačko alebo bundička a dobre čítam, že sekáč?? Bože tam sa také kúsky dajú nájsť ako fakt pecka :)
    Drew's Beauty

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem veľmi veľmi pekne! ♥.
      to je niečo ako bomber bunda a áno, dobre čítaš a stála ma vtedy asi 2,5 eúr :D. bola to láska na prvý pohľad a nesmierne skvelý úlovok... chvíľu tam stála a nik si ju nebral a ja som len valila oči, ako je to možné! :D. takže osud proste! :D.

      Delete